Administrator
Każdy użytkownik Forum musi zapoznać przy rejestracji z n/w zasadami i ich przestrzegać.
1. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad:
- odpowiadaj na temat
- adresy i linki kodujemy w nawiasach KWADRATOWYCH ( # )
- nie pisz posta pod postem, używaj opcji cytuj,
- obowiązuje "CAŁKOWITY ZAKAZ" reklamowania innych Polskich stron,
2. Twój podpis i avatar musi spełniać następujące kryteria:
- umieszczone avarty mogą mieć maksymalne wymiary 90x90 oraz wielkość do 35kb
- umieszczona sygnatura moze miec 300x70 + 1 linijka tekstu oraz wielkość do 30kb
3. Ogólne zasady pisania na boardzie:
- nie wolno używać słów obraźliwych, przekleństw, szanuj także innych użytkowników!
- pisanie cały czas dużymi literami jest zabronione,
- spamowanie na boardzie jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany warnem,
4. Ostrzeżenia/kary:
- użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi jednej pod drugą) jest banowany na czas określony,
- a przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany zakazem pisania (banem)
5. Moderatorzy/Administrator:
- moderator ma obowiązek służyć pomocą pozostałym użytkownikom Forum,
- moderator ma obowiązek pilnowania porządku w przypisanym mu dziale Forum,
- moderator ma dbać o rozwój swojego działu,
- mozna posiadac tylko jedno konto na forum, kazde nastepne jest odrazu banowane,
- decyzje Administratora i Moderatorów są ostateczne i nie podlegają dyskusji!
Regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum.
Zapraszamy do wspólnej i owocnej dyskusji na Forum.
Z poważaniem:
Administrator
Offline